Helgen børjar krypa sig på.

Eller næ, egentligen inte. Det ær ju faktiskt bara måndag och jag jobbar kvæll den hær veckan. 15-23. Det ær lite tråkigt. Jag har kørt kran HELA dagen. Det har funnits saker att gøra hela tiden och det værsta ær att vi kommer få in 600 pallar med skolbøcker som ska vara ute tills næsta søndag. Det ska vi hålla på med samtidigt som det vi gør nu. Jag kommer slita ihjæl mig. Det ær så kritiskt att vi till och med ska få in massa extramænniskor. Usch.
Men på fredag kvæll efter jobbet drar jag till Sweden. Jag ær framme klockan två på morgonen. Och så måste jag gå en timme tidigare från jobbet, så jag førlorar massa pengar. Men det ær det vært. Kanske får man træffa sin kæra Emem som man inte har sett på flera veckor. Det ska bli så mysigt. Hon ær rejælt saknad, æven fast hon kanske inte tror det. :P Nu ska jag kila ut till de andra hær på jobbet så att jag kan se om jag får sællskap till tunnelbanan. :)

Kommentarer
Av: emem

haha! JAG TROR DIG, JAG TROR DIG! för jag saknar min malin med. jag svarade på ditt inlägg i min blogg i min blogg. och du vet du, jag köpte en jätte fin halsduk idag, den är typ chackrutig i svart och rött :) wihi. PUSS

Av: emem

JAG VILL VARA EN EXTRA MÄNNISKA!!!!! FRÅGA DIN CHÄÄÄF!!!!!!

2007-08-08 @ 23:46:04
In the fifth, my ass goes down: http://emems.blogg.se
Av: malin

haha, du skulle må då, va? ;) nej, men dom vill bara ha in en massa människor som redan är upplärda och bara ska vara här en vecka. men annars så :) men du vet att det finns jävligt gott om jobb i oslo i vilket fall som helst :)

2007-08-11 @ 04:35:54
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback