Hemsida snartsnart.

Förlåt, men något spännande har jag faktiskt inte att komma med idag heller. Eller jo, kanske jag har det! Jag har köpt mig ett domännamn nu och registrerat plats åt den. Nu gäller det bara att fixa lite plats också, men det styr jag. Så framöver kommer jag ha en hemsida där man kan köpa mina tavlor! Jippie tänkte ni nu, för visst vill ni köpa! Det vet jag ju att ni vill. Så håll utkik. ;) PUSSO!

image146

Jag trodde att den var klar, men jag hade fel. Jag ska finjustera den lite och då kommer den se nästan likadan ut, fast snäppet bättre. Den är stor och till salu, så det är bara att köpa. Men den tog tid så den är nog lite dyr också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback