Arvikafestivalen.

Ja, då var årets Arvikafestival sluuuut. Det har varit mycket skoj och mycket lerigt. Helt värt! Bilder finns på castlebabe.bilddagboken.se för den som är intresserad.

Ja, igår fick jag ett samtal av Marina, hon sa att jag fick börja jobba vilken dag jag ville. Så imorse satte jag mig på bussen till Oslo. Just nu sitter jag inne i Kims, Henriks, Mias och Maddes lägenhet. Den är liten. Men här ska jag inte bo. Helena har nämligen en liten plats på en resesäng reserverad åt mig i ett hörn i hennes lägenhet. Och det kommer nog bli bra, tror jag.

Jag är hur nervös som helst inför imorgon. Tänk om jag sätter mig på fel buss och hamnar någonstans och inte hittar hem igen. Buhu. :( Äh, nu ska jag vara positiv, PEEEENGAR! :D (Jag gillar pengar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback