Dagen då sommaren kom.

Vi har haft regn och elände i flera veckor och jag trodde nästan för ett slag att det skulle hålla i sig hela sommaren. Men nu lagom till balen fick vi sol och massa värme. Det ska tydligen bli 27 grader i slutet av veckan. Åh, som jag har längtat!
Men tyvärr har jag också dragit på mig en fetingförkylning. Jag hoppas att jag hinner bli frisk till balen iallafall, som är om endast TRE dagar. Ojojoj, vad tiden har gått fort.
Ikväll tänkte jag åka hem till familjen Sundin och grilla. Hoppas att de inte tar illa upp att jag är lite sjuker. Men jag tror iallafall att jag har slutat smitta nu. Annars får jag hålla mig lite ur vägen. :P

Nu ska jag sooola! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback