Hår och hår, och så lite hår också.

Nu är passet fixat, det ska hämtas ut när det är klart om 5-7 arbetsdagar, vilket betyder att jag borde få det innan Arvikafestivalen, wiie! :D
Men över till något annat. Här sitter jag med gult och kortare hår än för några dagar sedan. Det hela började med att jag var rastlös och trött på mig själv. Jag tog helt enkelt fram saxen och försökte memorera hur min frisör Mia på "Hair e jag" brukar klippa mig. Bra blev det och jag är nöjd, men jag var inte helt nöjd, jag ville förändra färgen också. Så jag blekte håret i måndags och ännu en gång idag. Så nu är det gult... MEN jag har även en flaska med "pure red" som jag ska slänga i håret imorgon, vi får helt enkelt se hur resultatat blir. Jag funderar även på att slänga i lite svart i undre delen av håret, men det märks.

Och nu är det minsann mindre än två veckor kvar tills vi drar till Arvika på festival och faster Mia har lovat mig att få låna hennes militärtält, guuu va sköj! :D Hoppas bara att vi lyckas montera upp det. Jag får antagligen tvinga Henrik att åka med upp på tisdagen och hjälpa mig, han som kommer vara nyss hemkommen från Power Tönt Meet. Men jag tror att Arvika kommer bli grymt roligt och förhoppningsvis något som blir värt att minnas, som förra året. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback