Passpanik.

Nu ligger jag här och har det tråkigt med datorn i knät. Johan ligger och kollar på Matrix, men jag har ingen lust med film, så jag har fixat med bilder istället. Hostan är påväg bort och det var nog det bästa som kunde hända nu! :D Men såklart så dyker det upp ett nytt problem. Miss pass har gått ut och jag har ingen legitimation längre. Jag måste få ihop 400 kronor till ett nytt. Och nej, jag vill inte ha en vanlig legitimation, passet gäller överallt och med det kan jag gå på krogen och legitimera mig i Norge. Så jag måste helt enkelt ha ett pass, annars kan jag inte ens få det där lagerjobbet som jag ska börja på i slutet av juli.
Men som alltid så kommer det givetvis att fixa sig! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback