Emem&Malinspelkväll utan plugg.

Jag och Emem satt och pratade på MSN om att vi inte orkade plugga, då sa hon att hon skulle ta nästa buss hem till mig och spela lite TV-spel, och det gjorde hon! Vi skulle egentligen plugga lite, men det blev inte så, så vi får plugga imorgon, för då ska fördjupningsuppgiften vara klar.

Nu är vi båda trötta av allt spelande, godis och white cola. Men vi vill inte sova för det, nej här vanskas det film inom kort. Vi ska bara skriva färdigt och orka oss ut i hallen och välja film. Det finns ju en del att välja emellan, men jag tror att jag låter Emem välja, det blir lättast så, jag har ju sett nästan alla.

Nu är det bara ett par dagar kvar till balen och jag nästan ber till Gud om att sommaren ska kicka in tills dess. Snälla? Godnatt! Nästan.

Kommentarer
Av: emem

wee! filmkväll, godis och tvspel. bal inom kort. Kan det bli bättre? Ja. GAMLA VÄDER!!!
pussissssss. får jag sussa i din säng och snosa dig i örat? (A)

Av: admission essay

That was not a surprise for me

2011-12-27 @ 08:28:05
In the fifth, my ass goes down: http://collegeadmissionessays.org/mba-admission.php

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback