36.

Nu var det väl ändå väldigt längesen jag skrev något här. Ja, det kan ju ha något att göra med att jag aldrig gör annat än att bara sitta hemma och glo. Det är så det är att vara arbetslös. Men men, jag får ju iallafall sova huuuur länge jag vill varje morgon. Eller ja, förutom imorse. Imorse vaknade jag hemma hos Johan kvart i sju. Vi tänkte sova en stund till, men det fick vi inte. Johans lillebror Oskar vaknar nämligen aldrig av någonting, så när hans mobil började tjuta i rummet intill så slutade den inte att ringa. Jag blev arg, gick upp och åkte hem med bussen en timme senare. Buhu, hade jag varit hemma så hade jag inte behövt kliva upp förrän jag själv känt för det.

Idag fyller iallafall min mor år. 10 oktober, hela 36 år fyller hon faktiskt. Nu är det inte många år kvar tills hon är gammal och gaggig. Typ 40, blä. Det vill inte jag bli. (skämt?)

Nu bjuder jag iallafall på en liten stund bilder av bara mig själv. Mest för att bloggen ser bättre ut då. Maha.


image108

     



Kommentarer
Av: emem

jag ÄLSKAR alla bilderna. men framför allt den lilla längst ner till höger. vet inte varför. men den är bara så "ÅH". Men den stora är också jätte härlig. Jag gillar att du ser lite ut som en kines. alltså, fatta mig rätt nu. inte vanlig kines, utan duvet en sån... ja! nu vet jag - MULAN! vitt ansikte, röda put-läppar, ögonen är mörkmålade och lite snea, eller inte snea men ja duvet, själva formen på dem. och svart hår! MYCKET BRA MALIN! puss :)

Av: malin

emem: haha, jag kanske är lite geishig av mig! :D men dom är ju snygga ;) åhåh, vet du vad jag just kom på?! :O när du och jag bor i oslo så kommer vi ha tillgång till en hel del bra ställen att fota på, och då ska du vara min modell! wiiiiie :D

2007-10-11 @ 18:29:40
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback