Åh, du härliga, nya layout.

Idag vaknade jag upp (flera gånger) vid sidan av min kära emem. Hon kom hit igår på dagen och sen dess har vi lekt och stått i. Igår kom vi på att det var dags att göra något åt mitt rum, så idag har vi grejat hela dagen och det ser verkligen mycket bättre ut. Mitt stora glasbort kastade vi bort och istället köpte jag två små röda lackbord på IKEA, samt att jag köpte några förvaringslådor att ha allt mitt skräp i som jag aldrig använder, men ändå vill ha kvar. Tack, emem! Du är så söt. :)

Sen så har Johan varit hos mig idag också. Han fick sätta ihop borden. Sen har vi kikat på Beck - I Guds namn, och suttit här och fixat med våra layouter. Visst blev den söt nu? Hihi.

På torsdag far vi till Oslo, vi tre. Det ska bli så roligt. Jag och emem har aldrig rest bort tillsammans förut, så det ska bli en upplevelse. (Även om det kanske inte är så långt bort.)

Nu ska jag ta och greja med något annat, eller kanske gå och lägga mig... Snart. Puss. :)

Kommentarer
Av: Oskar

Nej nu blir jag arg. När du kommer till kroppskärr nästa gång så måste du lära mig hur man fixar en så frän layout ^^ Jag har pillat i en timme nu, och det vill inte lösa sig :(
Ha så kul i Norge också ;)

2007-10-24 @ 22:30:27
Av: malin

oskar lelle: det är inte ett dugg svårt, sen kan ju johan också, så du kan ju alltid hojta in honom på ditt rum. eller, jag tar tillbaks det där, jag vet hur johan blir när nån ropar på honom, det är nog bäst att jag sköter det hela iallafall. :)


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback