Oslo, Oslo, staden i mitt hjärta.

Oslo är den mysigaste staden jag bott och varit i, lätt, på långa vägar. Så, på torsdag ska jag dit igen. Bara på besök den här gången. Jag tar Emem och Johan med mig och det ska bli så mysigt. På fredagen ska jag och Emem ta en heldag på stan och shoppa och springa omkring, och senare på kvällen vankas det fest på Sinsen.

Snart flyttar även min kära Emem till Oslo. Glad är jag som har försökt få henne att tänka i dessa banor redan sedan första året i gymnasiet, då jag sedan länge själv bestämt mig för att flytta dit. Well, jag har inte ändrat mig än och visst ska även jag flytta dit helt och hållet. Men inte riktigt än. Jag måste ju pröva på att söka jobb här i Sverige lite först och ta mig lite ledigt. Det var iallafall planen. Men får jag inget jobb snart, och mina pengar rinner ut i sanden, ja, då har jag ju inget annat val än att dra mig till Norge genast. Inte mig emot på något sätt och vis, förutom en enda liten detalj då. Johan kan inte flytta med mig och det är så jobbigt att inte ha varandra mer än på helgerna. Men är det så det måste vara fram tills sommaren kommer, då är det så det kommer få bli också. Men ändå, klarar inte ett förhållande av det, så är det förmodligen inte så bra som man trodde heller. Fast jag vet ju att vi klarar det, så det är inga som helst bekymmer. Lalala, nu har jag babblat på alltför länge om ingenting som någon intresserar sig av. Så hedå!

Kommentarer
Av: emem

jo men jag intresserar mig alltid vet du :) blogga mera. jag är ju inne på din blogg varje dag, flera gånger om, för att se om det har dykt upp något nytt :)

Av: malin

emem: haha, sån är jag också. jag spanar in din blogg säkert tio gånger om dagen, inte bara för att se om du skrivit något nytt, utan även för att spana in om du fått nån rolig kommentar också. :)

2007-10-22 @ 01:31:28
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback