Äldre, yngre? Hmm.

Ja, igår fick jag ett sånt där infall då man känner att man bara måste förnya sig. Såna får jag rätt ofta. Jag tog iallafall saxen och klippte håret ganska kort. Iallafall när man ser framifrån, där bak har jag fortfarande kvar lite av mitt längsta hår. Det känns väldigt ovant, men härligt med lite nytt. Frågan är om man ser äldre, yngre eller lika gammal ut. Såna förändringar kan ju lätt ändra folks uppfattningar av hur gammal man verkar vara. Jag slängde i lite röd färg i håret också, så nu är håret massa rött, men inte lika ljust som det var sist, utan lite mitt emellan av vad jag hade nyss och när jag hade det ljusröda. Det blev bra och jag är nöjd. Men jag är fortfarande inne på att jag kanske färgar det svart lite senare. Men inte än, jag ska se hur jag trivs ännu en gång först, svart är ju ett sånt stort steg och ack så svårt att bli av med om jag inte skulle trivas i det. Men som sagt, det blir ett senare beslut isåfall.

Ikväll ska jag hur som helst hem till Johan, verkar det som. Vad vi ska göra har jag ingen aning om. Kolla på film, kanske? Linas kvällsbok? Den har jag inte sett än iallafall. Imorgon vill jag festa lite. Men jag vill inte ut på krogen. Det finns ändå inga bra uteställen i Karlstad. Och Arena är verkligen äckligt, jag hatar det. Jag fick en så grym ångest efter att jag varit där sist och jag vill verkligen aldrig mer tillbaks dit. Usch och fy och blä och snusk. Faktiskt.

Lalala.. Man kanske skulle gå på stan och shoppa?

Kommentarer
Av: Isabelle

Men det förstår du väl att du och pappsen är inbjudna ;) Ni har ju varit ett par av de närmaste och betydelsefullaste jag haft i stan.

Av: emem

BILD DÅ TACK ÄGGHUVUD!

2007-09-09 @ 14:57:04
In the fifth, my ass goes down: http://emems.blogg.se
Av: malin

GE MIG EN BATTERILADDARE TILL KAMERAN DÅ, ÄGGHUVUD! (min är vilse i oslo)

2007-09-09 @ 15:54:01
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback