Hemflyttad från Oslo.

I fredags jobbade jag min sista dag på Forlagsentralen. Det var en del blandade känslor. Samtidigt som jag var överlycklig över att få åka till Sverige igen och "bara vara", så kom jag på att jag faktiskt börjat gilla alla mina kära svenska arbetskamrater. (För nästan alla där var faktiskt svenska)
Nu har det gått ett par dagar och det är riktigt härligt att slippa tänka på att packa ihop ens grejer och att man ska behöva göra den där tretimmarsresan igen. :) Så... Vad ska man nu göra? Well, jag ska på intervju för ett jobb på Carling's på tisdag. Vi får se hur det går, jag har lite svårt för att vara öppen och översocial under press. Men jag ska göra mitt bästa. Annars får jag ta Emem med mig och flytta till Oslo igen ögonaböj!

Idag har jag varit på IKEA också. Det var fint och det kändes inte som att man var i Karlstad längre. Helvärt. Jag köpte saker för 202 kronor. En förvaringssak som man hänger i garderoben och förvarar kläder i, två röda glas och en svart godisskål. Massor med fint, tycker jag. Jag såg även en grymt snygg bokhylla för några hundringar som jag ska spana in lite mer. Den ska jag nog se till så den blir min. Fast hur ska jag få plats för den? Det blir ett senare problem. :P

Nu slänger jag upp lite bilder från senaste månaden fram till nu. :)


       

   

Kommentarer
Av: emem

haha men din snorjärs, ta gärna den FULASTE bilden på mig. *skäms*

Av: emem

men jag älskar dig ändå glömde jag tillägga ;)

2007-09-02 @ 22:06:27
In the fifth, my ass goes down: http://emems.blogg.se
Av: malin

emem: men jag var ju tvungen att ta den finaste på mig, eller hur? ;) men du är alltid lika söt ändå! :P

2007-09-02 @ 23:23:32
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se
Av: emem

HAHA! EGOIST!!!!!!! :D

2007-09-02 @ 23:39:45
In the fifth, my ass goes down: http://emems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback