Kläder, ge mig mer kläder!

Igår trillade det ner en rabattkupong från Haléns, 25% på alla höstplagg. Så, vad gjorde jag? Jo, jag satte mig vid datorn och beställde för ungefär 750 kronor, 4 plagg. Sen fick jag ju 25% rabatt på det också, så det blev ungefär 600 kronor med frakten. :) Wie, nya kläder gillar jag massor.

På fredag, alltså om två dagar, ska jag med familjen Sundin till Skåne. Ojoj, där har jag bara varit en gång, och då var det svårt att förså vad folk pratade om. På lördagen ska jag, Johan och Oskar åka över till landet Danmark. Jag som har svårt för skånska, hur ska jag då förstå danska? Nej, det blir nog bäst att inte prata med dom över huvud taget. Ska jag handla något så får vi ta det på engelska, annars lär dom väl inte få rätt betalt och då skäms jag bara. "Jo, ni förstår, jag är blond egentligen", ungefär. Jaja, jag har ju experterna med mig, så det ska nog gå bra ändå. :)

Nu har jag målat ännu en tavla. Det är en tema-tavla, Halloween! Jag tycker att det börjar kännas som höst riktigt ordentligt nu, och på hösten är det ju Halloween, så då gjorde jag en sån tavla. Jag kommer väl lägga upp den här vid ett lite senare tillfälle. Jag orkar inte ta kort på den just nu, då jag sitter nedbäddad i sängen.

I eftermiddag ska jag och Johan till UNO, är det tänkt. Han har nämligen fått i uppdrag att plåta en hårvisning och det är väl typ uttagning idag eller nåt, så då ska vi dit. Jag har planerat att plåta lite själv också. Fast om mina bilder blir snyggare än Johans, så ska jag visa dom i smyg, så att han inte känner sig dum, haha. Men han får säkert bättre bilder än mig ändå. :P

Jag vill beställa ett fisheyeobjektiv! Men alla är så jävla dyra. Malinene ledsen i ögat. :( Ge mig?

Kommentarer
Av: emem

nej malin. ge MIIIG kläder!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback