Varje dag är en fredag.

Hela sista året av gymnasiet var jag alltid ledig på fredagar, men hade aldrig något att göra under dagarna eftersom att alla andra jag kände i princip hade något annat för sig. Jobb, skola osv. Nu när jag sitter här hemma varje dag och är arbetslös, så känns det som att varje dag är en sån dag, en fredag i trean och det finns ingenting att göra. Nej, nu vill jag faktiskt ha ett jobb! Just för att ha något bättre för mig.

Imorgon är det iallafall fredag på riktigt, och då ska jag se till att det hittas på något. Jag och Johan kanske ska på bio. Jag har iallafall bokat biljetter i smyg, just in case. Jag måste ju ha bra platser, annars vägrar jag gå. Så jag har bokat ett sånt där dubbelsäte längst bak. Vi får se om Johan vill imorgon, annars är det bara att hitta på något annat.

Igår beställde jag även Sex and the City-boxen! Jag hoppas att den kommer redan imorgon, då har jag maaaassor med avsnitt att gå igenom, nu när jag har sett klart Grey's Anatomy. Jag måste ju ha någonting att göra, eller hur? :P

Jag slänger med två bilder också. En på mig själv i min nya, gröna sidenklänning, och en på en underbar bok som alla kvinnor där ute borde läsa. :)


 


Kommentarer
Av: emem

vilken ful klänning du har. en sån skulle jag aldrig köpa!

Av: malin

emem: maha, jag älskar dig med ;)

2007-09-21 @ 01:05:51
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se
Av: Isabelle

Jag har en likadan klänning fast i lila/rosa :)

2007-09-24 @ 14:51:05
In the fifth, my ass goes down: http://www.triffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback