Varje morgon inleds med kiss.

Jo, men visst är det ju så att varje morgon när man vaknar så ska man kissa, för det är ju så som det är. Man kanske inte alltid är så kissnödig, men man kissar ändå. För mig är det nog inte som för alla andra. Jag försöker sova så länge jag kan. Men kroppen säger "Nej, nu får inte Malin sova längre, vi gör henne så kissnödig att hon MÅSTE vakna". Och så vaknar jag, vrider och vänder på mig, men kissnödigheten går inte att ignorera. Jävla blåsa! Så idag var jag tvungen att gå upp redan nu, klockan halv elva, fast jag har tagit semester på obestämd tid. Fy fan! :P

Nu ska jag snart in till stan och växla in mina norska slantar till svenska. Sen ska jag möta pappa och så ska vi gå och sätta in 600 riksdaler på en killes konto, så får jag en wii-remote och nunchuck skickad till mig, som blir bara min och som jag ska köpa ett rött silikonöverdrag till. Hiiihhihihih. Jag ska nog shoppa också, ensam. Ingen annan har tid för mig. Alla bara jobbar eller går i skolan. Usch på er som lämnar mig helt ensam! :( Men jag dör nog inte iallafall. :)
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback