Aj, min mage.

Så fort som jag är orolig över något eller helt enkelt inte mår bra, så får jag lätt väldigt ont i magen. Idag är en sån dag. Det spelar liksom ingen roll vad jag gör så har jag precis lika ont i den och tvingas att springa på toa några gånger i timmen.

Jag sjukanmälde mig nyss till min chef och ringde Johanna som står i butiken nu. Det känns inte alls bra att lämna folk i sticket sådär, och speciellt inte eftersom att det är söndag och de lediga förmodligen redan har andra planer och inte vill hoppa in. Men jaja, jag kan ju inte direkt hjälpa att magen gör ont. Vi får se om den mår bättre under dagen och om jag kan komma in lite senare istället.

Hoppas att ni andra där ute mår bra iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback