Ajajaj, det bultar å det bankar.

Imorgon är jag ledig, vilket ju är väldigt tur, för mina fötter behöver verkligen vila upp sig! Helt otroligt vad ont man kan få efter bara ett par dagar. Tur att man är så sysselsatt på jobbet att man inte har tid att tänka på det så mycket. :P

Haha, jag har inte ätit någon frukost, jag åt en sjokoladebolle till lunch och jag är ändå inte hungrig! This is crazy. Samma sak är det för Johan. Jag tror jag måste börja tvinga i mig mat på morgonen och lunchen.

Jaja, nu ska jag göra en stoooor baguette i grillen med tonfisk, lite extra stark curry och massor med ost. MUUUMS! Jag verkligen älskar tonfisk!

Hoppas att alla mina trogna läsare (som typ aldrig kommenterar, ändra på det?) har en superbra dag och att era fötter mår toppen. :)

Kommentarer
Av: Malin Björk

Har funderingar på en till beställning, har du mycket och göra nu?. Tänkte också om du kan lägga upp lite som du har skissat, sugen på en skissad bild =)

2008-08-22 @ 11:32:01
Av: malin.

Jag kan nog ta mig lite tid till det! :) Ja, jag kan ju leta upp några skisser jag gjort och lägga upp här. :)

Av: Malin Björk

Jaa, jätte braaa :D

2008-08-22 @ 12:42:01

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback