Beställ en tavla idag!

Usch, jag börjar redan bli orolig över att jag inte ska få något mer jobb i Oslo, och ändå var det bara två dagar sen jag sa upp mig! Herregud.

Iallafall, imorgon bär det av till Karlstad, för i helgen börjar jag ju studera en distanskurs på KAU, fotografins filosofi. Jag tänkte köpa med mig en del dukar och annat till Oslo då, så beställningar vore tacksamt (jag behöver verkligen pengar!). Så kom igen nu, beställ, beställ, BESTÄLL!

En tavla på 30x30cm kostar ju endast 400 kronor (plus 50 kronor frakt). Det är ju hur billigt som helst! : )

Tänk på att du kan få precis vad du vill avmålat. Dig själv, din mamma, en kompis, pojkvän/flickvän. Eller beställ en "barntavla" där du själv väljer vad figurerna ska göra, vilka färger som ska vara med osv. Ta chansen nu! : )

Kommentarer
Av: Sandra

Jag skulle gärna vilja köpa en tavla :) :) kan jag typ beställa en i September? :D

Av: Marica Rödebäck

Synd jag inte hade pengar, hade velat beställa en tavla på mig och maken.. Tänkte ge honom den i bröllopspresent.



Om man beställer, hur lång tid tar det att få hem den då?

2009-03-10 @ 14:11:14
In the fifth, my ass goes down: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback