Blixtar och Grefsen.

      

     


Den första bilden är från en sen kväll när det blixtrade massor ute, så jag, Johan och Mia var utanför vår lägenhet jättelänge och tittade. Efter ett tag hämtade jag kameran, men eftersom att jag har mitt stativ i Sverige så blev det inga blixtbilder, men jag fotade det där coola huset istället. Undrar vem som bor där. Det ser ganska stort och läskigt ut.

Resten av bilderna är från idag när jag, Mia och Henrik åkte till Grefsenkollen och kikade ut över Oslo. Helt högt upp var vi, allra högst upp och det var en grym utsikt. Dit ska vi åka igen, faktiskt. : )

Hoppas att alla där ute sover gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback