Ge mig jobb? : )

Nu har jag sagt upp mig från Deli de Luca. Jobbet var inte riktigt för mig och jag känner att jag inte har lust att bara finna mig i situationen. Så nu är jag arbetssökande igen. Men jag har en ny intervju redan imorgon iallafall, dock bara ett deltidsjobb, but still. Bra att jag iallafall får lite respons.

Jag var iväg och lämnade in en ansökan på Panduro inne på Karl Johan också. Det vore så kul att få jobba där! Gud, vad mycket material jag skulle köpa med mig hem. : ) Men vi får väl se om de ens hör av sig över huvud taget. Det är säkert en hel drös med folk som söker det, så.

Inatt jobbar Johan, han slutar klockan sju på morgonen, så inatt får jag sova ensam. :/ Men ibland måste man ju göra det också. Stackars lilla Johan, nu står han där och har precis påbörjat sitt skift. Han som var så trött idag. En stor puss ska han få när han kommer hem imorgon. Lilla gosen. : )

Nu ska jag leka med lite bilder som jag tagit här i Oslo. Tänkte att jag ska lägga upp några av dem här när jag är klar. : )

Kommentarer
Av: kattfanskap

Jag har också sökt jobb på Panduro, fast var iofs ett bra tag sen :P


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback