Jag och pappa.

Igår kom jag hem till Karlstad och jag gick nästan direkt från mamma hem till pappa och spenderade kvällen tillsammans med honom. Vi tittade på film och drack dricka. Jag sov kvar också. Det var längesen jag sov hemma hos pappa. Det kändes bra. Fast det var nog mest för att det bara var han och jag hemma. Vi kommer så bra överens då.

Idag har jag tokmålat. Två tavlor är halvklara och jag satsar på att den ena av dem ska bli klar redan ikväll. Dum som jag är så lämnade jag min kamera i Oslo och får då ta kort med mobilkameran för att lägga upp här. Men det blir nog okej iallafall. Jag funderar på om man ska börja med att lägga upp bilder steg för steg också, så att folk får se hur det har gått till under processen. Det kan väl vara kul? : )

Nu ska jag ta mig lite paus och något att äta för att sedan återgå till målandet. Puss. : )



Min pappa när han var liten. Visst ser det ut
som värsta Peter Pan-dräkten? : D

Kommentarer
Av: madde

han ser ut som han som spelar skorpan i bröderna lejonhjärta^^

Av: malin.

haha, det har jag inte ens tänkt på :D

2008-08-17 @ 20:00:28
In the fifth, my ass goes down: http://www.castlebabe.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback