Lägenhetssökandet fortstätter.

Ja, nu har jag hittat en tvårummare ute i Smestad, det ligger bara ett par hållplatser från Majorstuen där jag ska jobba, så det känns ju inte alltför långt borta ändå. Jag och Johan ska väl förhoppningsvis på visning redan ikväll, men hon ville ha oss dit imorgon (då kan inte jag, för jag åker till Sverige torsdag-söndag), så vi får väl se vad hon säger.

Idag jobbar Johan sin första dag. Han kommer hem om lite mer än tre timmar och gissa vem som tänker sitta och fråga ut honom om allt? Jag kommer ju ha exakt samma arbetsuppgifter som honom, och jag börjar inte förrän på måndag. Jag tror att det kommer bli kul iallafall. : )
Den som är i Oslo då får gärna komma och hälsa på mig. Deli de Luca Colosseum på Majorstuen.

Klockan är snart tolv och jag har inte orkat göra mig frukost än. Så nu är det som dags för lite mackor i ugnen och helt gudomligt god norsk yoghurt, världens bästa!


Kommentarer
Av: emem

skulle du inte jobba på nationaltheatre? Colosseum hette väl den butiken där? eller? flummar jag nu...?

2008-08-13 @ 19:04:23
Av: malin.

emem: nä, den vid nationaltheatret heter continental och där jobbar johan. jag ska jobba på colosseum och det ligger på majorstuen. :) men vi har samma chef! så intervjun var på continental för bägge två.

Av: kaka

Vad är det för slags jobb du fått där?

2008-08-18 @ 10:07:21
In the fifth, my ass goes down: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback