Nu jävlar!

Hallå, jag skriver igen! Hur coolt är inte det? Hur längesen var det? Mars? Iallafall, nu säljer jag konst som bara den och bor i Oslo med Johan, Mia, Henrik och Simon. Både jag och Johan har fått jobb, av samma chef, fast på en varsin av hans två Deli de Luca-butiker. Hur bra som helst!

Igår var vi på lägenhetsvisning också. Men inte tror vi väl att vi får den. Det var nämligen väldigt många där och kollade på den. Men men, det kommer nog fler lägenheter.

Nu ska jag börja blogga massor igen, är det tänkt. Det är här som jag kommer lägga upp mina tavlor, foton, erbjudanden osv.
Imorse fick jag nog av Bilddagboken, då jag upptäckte att "Tak" hade tagit bort en bild på en av mina tavlor. What's up with that? Nej, nu orkar jag bara inte. 1365 bevakare och ständigt ökande, men hur kul är det när man inte får lägga upp sina verk? Nej, något lägger jag väl upp där, mest för att inte bara försvinna, men det är bloggen jag kommer lägga fokus på, här får man iallafall göra reklam för sig själv.

Så, nyrenoverad blogg. Här får ni mig. Malin Schlott i all ära. : )




En ganska så ny tavla. Jag ska börja måla massa mer
när jag hämtat mina färger och dukar i Karlstad. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback