Sånt här får min mage att må mindre bra.

På onsdag står jag uppskriven för att jobba till klockan ett på natten. Eftersom att det blir en bit att cykla (och jag vägrar cykla ensam mitt i natten, herregud, det är ju trots allt Oslo vi snackar om), så tänkte jag kolla på Trafikanten.no om det gick att ta sig hem på annat vis. Det här var mitt resultat:




HAHA! Dom vill alltså att jag ska ta t-banan till ett av Oslos värsta kvarter, och stå där och vänta i TRE TIMMAR OCH ARTON MINUTER! Herregud. Jag vet inte vad jag ska göra, ärligt talat.

Kommentarer
Av: emem

hahahahahhahaha gud så roligt :D jag hatar verkligen trafikanten!

Av: malin.

hahaha, men ännu värre är det ju att det verkligen inte finns något annat sätt att ta sig hem på. det kanske tar en timme, en och en halv för mig att gå hem. på oslos gator. mitt i jävla natten. kuuuuuuuuuuuuuuuuul.

2008-08-23 @ 11:26:21
In the fifth, my ass goes down: http://www.castlebabe.se
Av: Caroline

men gud så roligt att du bor/bodde på sinsenveien. det gör jag med! fast på sinsenveien 7, i de där blå/orange höghusen vid kiwi om du vet?

2009-05-03 @ 21:15:11
In the fifth, my ass goes down: http://carolineax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback