Fröken lagom.

Förra veckan vaknade jag varje morgon när Johan kom hem från jobbet av att jag frös. Det var svårt att somna om eftersom att jag frös så mycket. Johan hade ju precis varit ute, så han var kall och inte mycket till hjälp. Inte förrän han tinat iallafall.
Nu är jag hemma hos mamma, sover på hennes tresits. Här är det allt annat än kallt. Jag ligger här och svettas strax innan halv fem på morgonen och undrar hur jag nu ska kunna somna. Är det för kallt kan man åtminstone klä på sig lite, ta på sig ett extratäcke or whatever, men är det för varmt så finns det inget att göra åt saken.

Jag vill också ha det lagomt ibland.

Kommentarer
Av: Jhna

Vad gör du uppe mitt i natten människa? :O

Av: Malin Schlott.

Jhna: Har ju ingenting/ingen att vakna tidigt för. Speciellt inte Johan eftersom att han näst intill alltid jobbar natt och sover på dagen. Så, ja. Då är jag vaken för att sova med honom (A) Fast nu är han ju i Norge och jag i Sverige, men rutinen sitter i fortfarande. :P

2008-12-16 @ 14:10:45
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: Jhna

Men kommer ni inte fira jul ihop? :O

2008-12-16 @ 18:09:40
In the fifth, my ass goes down: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Av: Malin Schlott.

Jooodå, han kommer hem dagen innan jul :)

2008-12-16 @ 18:38:29
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback