Jag har en kusin och hon är väldigt fin.







Ja, jag målar faktiskt fortfarande med färg. Den här gjorde jag förra veckan och jag måste säga att det blev väldigt likt henne. Saga heter hon. 2 år gammal och är ett väldigt livligt barn. Hon gillar batten (vilket inte bara innefattar vatten, utan allt drickbart, speciellt vatten med coca-cola i), och hon har funnit en hobby. Hon ääääälskar att diska med farmor. Det är nog det bästa som finns, faktiskt. Hon får gärna komma hem till mig och diska någon dag.

Puss på Saga idag. :)

Kommentarer
Av: Ina

Helt fantastisk tavla! Du är verkligen bra!

Av: Sara :)

SHIT va snyggt du målar ! o:

alla bilder är otrooooligt fina ! <3

2009-01-30 @ 15:55:23
In the fifth, my ass goes down: http://ssarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback