Jag har varit på julemarked. Mia köpte kanderade vindruvor åt mig.

Tråkig kväll. Johan är på julfest med jobbet och här sitter jag. Inget att göra. Och jag gick upp vid tolv-tiden idag, så trött är jag minsann inte. Haha, "imorse" ringde det på dörren, förresten. Jag trodde att det var en granne (och jag känner ju grannarna väldigt väl.), så jag brydde mig inte om att ta på mig byxor, utan öppnade dörren iklädd linne och trosor. Så står hyresvärden med sin assistent utanför dörren. Haha, han bara började babbla på om låset och skohylla och allt vad det var. Jävla pinsamma människa!

Jaja, jag ska väl försöka leta fram någon bra film att se på... Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback