Jag lever!

Jag har bara haft så mycket att göra. I helgen kom det ju besökare från Sverige för att gå på Luciafesten hos Mia och Henrik, och sen har jag åkt till Karlstad. Och jag har massor att göra innan jul. Det är lite jobbigt, men kul på samma gång. Noll julstämning har jag också. Säkert bara för att jag inte hade någon ljusstake i fönstret och inte har följt julkalendern iår. Jaja, några dagar har jag på mig iallafall.


Ni kan iallafall få se julkortet som mina bekanta fick av mig iår. Alla har ju inte fått, men jag orkar inte skicka runt till alla heller. Kom och hämta.



God Jul! Snart iallafall.

Kommentarer
Av: mickis

så jäkla duktig! använder du både illustrator och ps eller bara illustrator?

Av: Malin Schlott.

tackar! bara photoshop, faktiskt. :)

2008-12-17 @ 14:26:59
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback