Johan gillar mörk choklad, det ska jag också lära mig att göra.

Jag kom hem från mina grannar/släktingar för några timmar sen. Satte mig och målade lite, trodde jag. Jag kollade på klockan nyss, trodde att jag hade suttit i kanske en timme eller nåt. Haha, klockan är ju över två!
Men nu är jag klar med en storbeställning iallafall. En tjej som beställde fem tavlor på en gång av mig. Hon har aldrig beställt något tidigare, och så fem stycken på en gång, bara sådär. Glad Malin. :) Fint med lite extrapengar såhär inför jul också. Ska skicka iväg tavlorna till helgen, för då ska jag till Kaaaarlstad! Jag ska på två stycken 30-årsfester i helgen. Det ska bli intressant. :D

Imorgon ska jag gå på byn med farmor. Hon är och hälsar på tills på fredag.
Nu är mina ögon jättetrötta, så jag ska dricka lite julmust, pussa på Johan och sen ska jag sova.
Godnatt.




Pssst... Jag är så dörty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback