Julklappar.

Igår gick jag hem till pappa. Han följde med mig till Bergvik (vi tvingade med Mick också) så jag fick shoppa lite julklappar till Johan. Men än är jag inte klar. Han ska ha mer, massa mer. Men fem paket ska han få av mig hittills iallafall, och två av pappa.
Jag hade tänkt gå hem till mamma och sova igår, men trots det korta avståndet på två-tre minuter att gå så orkade jag inte utan stannade på pappas soffa. Han jobbar varannan dag den här veckan, så jag kanske drar dit imorgon igen. Måste målamålaskissamåla också. Det är ju snart jul, trots allt.

Plöjde igenom Sunes jul och Santa Claus igår. Vi har massa juligt att titta på kvar till jul. Jag gillert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback