Lucianedräkning: two days left. Och vinet är färdigjäst och klart! (Och sött)

Nu har Johan åkt till jobbet. Ännu en gång ska han jobba natt och jag får sova ensam. Har jag berättat att jag inte gillar att sova ensam? Tur att jag har en massa House-avsnitt att se iallafall. Jag har sparat sen den nya säsongen började sändas. Duktig Malin. 

På lördag är det Luciafest och jag ska klä ut mig till tomte. Jag gillar temafester. Det ska bli kul att se vad de andra klär ut sig till också. :D




Såhär söt är Johan i kostym! (Inte för att man ser själva kostymen, men man ser ju iallafall hur söt han är. And that's the huvudsak, right?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback