Therese del 1.

Therese är en tjej som för ett tag sen beställde fem tavlor av mig, på en gång. Hon hade aldrig beställt något tidigare och ändå vågade hon beställa fem stycken tavlor på en gång. Sånt gillar jag. Det är alltför många som inte litar på mig, tror att jag ska ta deras pengar och inte måla någon tavla. Som om jag skulle vinna något på det.

Därför gillar jag den här tjejen och tänker dra ut lite extra med att visa tavlorna jag målade åt henne. Så idag får ni nöja er med del 1:




Nästa tavla (eller kanske tavlor?) lägger jag upp imorgon.

Kommentarer
Av: tess

räkna med att många vänner och bekanta säker kommer höra av sig i framtiden ;) om inte annat kommer säkert jag göra det igen

2008-12-17 @ 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback