20-årsfest/Halloweenparty.

Ja, lokalen styrdes i sista sekund i lördags och det kom ju faktiskt lite folk, trots allt. Jävligt kul hade jag (dock drack jag väl lite för mycket, som alltid när jag har obegränsat med alkohol). Ja, det var en bra fest. Sjukt besviken på att ingen av mina typ tre enda vänner kom. Mia hade trots allt styrt chaufför för den som ville åka till och från festen, hela natten. Jaja, skyll er själva, för jag kommer inte ställa upp för er i framtiden.

Mick (lillebror på 16 år) satt och spydde i en påse, pappa och farbror Patrik satt och skrattade hur länge som helst åt det. Så är det i våran familj.
Hemma vid 6-tiden på morgonen och åkte tillbaks till Oslo senare på kvällen. Alla var skitbakis.

Lite bilder kommer senare när jag orkar, vare sig ni vill det eller inte.

Kommentarer
Av: Patrijk

Jag ber om ursäkt att jag inte kom. Jag somnade tragiskt nog och vaknade klockan 03.00 på natten.. :(


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback