Babbel igen. Läs inte (bara om du vill sova).

Idag har jag varit på dagiset igen. Vi var på tur ute i Sognsvann. Det var självklart extra kallt ute idag och det började snöa lite. Men det gjorde inte så mycket. Jag hade på mig massa kläder och frös faktiskt inte så mycket, bara ansiktet blev fruset. Och så börjar mössan klia om jag har på mig den för länge. Nej, jag gillar att vara inomhus och måla med barnen. Jag får frågan flera gånger om dagen hur det kommer sig att jag klarar att rita så bra, och att de själva aaaaldrig skulle klara att rita sådär. "Jeg klarer ikke å tegne sånn!", "Jooooda, du kan hvis du pröver, du er jo så flink!". Hmm, ja, jag pratar norska hela dagarna och Johan vill att jag ska börja prata så hemma också. :(

På fredag blir det hem till Sverige. Yay! Jag sover nog hos Johan på fredag, och på lördag blir det finmiddag hemma hos mamma, och då ska jag få min födelsedagspresent. Ja, här blir det sena presenter, men jag bor ju faktiskt i ett annat land. Imorgon ska jag ringa på ett jobb också, en interiörbutik. Biffen som fixat numret åt mig, vill ha folk på direkten, tydligen. Och det vore ju kul! :)

Nej, nu ska jag se på Desperate Housewives och sen ska jag sova. Upp klockan sju imorgon. (Eller snooza till halv åtta ;P)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback