Jag har röda naglar idag.

Igår var jag hemma hos Johan och blev bjuden på tacos av hans familj. After Eight-tårta fick jag också. Och Corona, och vin. Världens bästa vin. Jag fick även en flaska vin i present, och ett presentkort på H&M. Bara för att jag för en gångs skull har råd att shoppa, så finns där ingenting. Bättre lycka nästa gång. Jag ska minsann ta en tur ut till H&M på Bergvik. Av någon konstig anledning finns det nu för tiden mycket bättre kläder där än i stan (inbillar jag mig iallafall).

Imorgon är festen också. Som jag inte lyckats styra någon lokal till. Det har gett mig magvärk hela veckan, speciellt idag. Men det är väl bara att ge upp och ge med sig. Grums är väl bättre än ingenting alls. Det dumma är ju bara att de flesta av  mina vänner inte tycker att det är värt att åka tre mil för att fira mig (pik, pik, ansträng er!), så preciiiiiiis som vanligt blir det väl jag och släkten (vilket iofs inte är fel eller tråkigt på något sätt, men det vore så jävla kul om mina vänner också kunde vara med ibland). Jaja, jag får väl se imorgon vilka som är änglar och följer med och vilka som dissar. (Kom igen, kom igen!).

Kommentarer
Av: Sanna

Bah, jag hade velat vara där :(

Av: VS

Åt också tacos idag, lycka till med all konst. Tycker att konst är spännande. Gillar abstrakt väldigt mycket. Och du?

2008-11-03 @ 21:12:52
In the fifth, my ass goes down: http://varissvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback