Jag är en pysslare.

Igår var jag och Mia på byn. Jag köpte mig ett par vita stay ups till Halloween, och Mia köpte hur mycket smått och gott som helst till Halloween. Så igår hade vi lite fixar-dag. Mia klippte och sydde på sin kjol som hon ska ha, och jag sydde på i flera timmar, för hand, för jag har ju ingen symaskin (kanske skulle önska mig en sån också till födelsedagen?). Jag har sytt om en gammal kjol, så att den blev kortare och lite mer puffig. Och så tog jag underkjolen till den kjolen, och sydde en cape av den. Just det, och så sydde jag ett förkläde av en gammal vit klänning som jag aldrig använder. Någon som redan förstår vad jag kommer klä ut mig till? Jag tror att det kommer bli bra iallafall. Det enda jag har kvar är att sy lite kanter på capen och fixa mig ett brett svart band eller skärp, och köpa matchande skor. Det ska styras!

Outfiten får ni se först efter att jag haft festen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback