Kurs.

Idag har jag varit på Informationsmöte & Vikariekurs för Barnehage, alltså en kurs för oss som sökte på dagisjobb för vikarier. Ungefär tre timmar satt jag där och lyssnade på hur det går till på ett dagis, vad det finns för olika typer av dagis i Oslo, vad man bör och inte bör göra, regler, lagar osv. Vi får väl se vad som händer efter det här. Helst av allt vill jag ju ha fast arbete någonstans, men man tar väl vad man får.

Nu ska jag äta mackor med kokt skinka (för det finns typ ingen rökt skinka/kalkon/kyckling i Norge. :( )

Kommentarer
Av: Viktoria

Jag hatar Norge så jävla mycket. Men efter åtta månader här så har man faktiskt kommit till ro och accepterat att det här är ett kukland :D



Tips: Swebus är billigt, åk hem så ofta du kan <3

Av: Malin Schlott.

Haha, jo, jag vet. Jag har ju bott här i flera år innan, samt förra sommaren. Åker såklart alltid med Swebus!

2008-10-23 @ 22:19:42
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback