Mikael Blomkvist - Michael Nyqvist? Nej, tack.

Nu är jag för första gången ensam i den nya lägenheten. Jag hör en massa konstiga ljud hela tiden. Fast egentligen är ljuden inte så konstiga, med tanke på att jag VET att snickaren håller på att ränna runt i lägenheterna intill. Men det är något med ensamheten och ljud som ändå gör en rädd på något sätt.

Och hallå! Hur många av er där ute har läst Män som hatar kvinnor? Helt underbar bok (alla tre är helt jättebra, iofs) och Mikael beskrivs som en man som ska föreställa vara snygg, inte bara för 40+are, utan även yngre ska finna honom attraktiv. Well, jag checkade IMDb härom veckan, och vem spelar honom i filmen som kommer i början av nästa år? Michael Nyqvist! Usch, vad jag blev besviken. Men men, jag tror åtminstone att alla andra kommer vara rätt för sina roller. Peter Haber som Martin Vanger, bland annat. Haha. Det ska bli riktigt kul att se! :D
Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback