Oslo är fint.

Usch, jag har haft sån ångest över om jag någonsin kommer få jobb igen här i Oslo, och så har jag idag fått två intervjuer, på såna jobb som jag sökte förra månaden! (Och såna jobb som jag faktiskt vill ha, och inte bara "bättre än inget"-jobb. Bra.)

Igår var jag, Johan och Mia på en asiatisk butik nere på Sofienberg. Där fanns huuuuur mycket roligt som helst. Mia köpte massa grejer, däribland en burk konservfrukt, jackfruit. Någon som har smakat sån och vet vad det smakar? Det stod på wikipedia att det skulle påminna lite om ananas iallafall. Det gillas ju. :)

Idag blir det hemmagjorda hamburgare med pommes. Mmmm. :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback