Vinmonopolet.

Japp, nu har jag sovit ungefär fem timmar, ätit frukost och sminkat mig. Det är nämligen dags för intervju. Det var flera veckor sen sist. Jag får hoppas att jag hittar dit, kartan är verkligen skitskum. Och en annan skum grej, adressen jag ska till finns det inget Vinmonopol på enligt sesam.no, och han jag pratade med sa att det skulle stå Jordan på byggnaden. (Vinmonopolet (Norska Systembolaget) är ju ändå en ganska stor grej och det borde ju vara både registrerat på adressen och finnas skyltar på byggnaden, trots att det är deras lager och inte butiken). Känns lite lagom skumt. Men vi får väl se hur det går, helt enkelt.

Nu ska jag vara tantig och kolla på Days of our lives på trean. :P
Puss.

Kommentarer
Av: Moa

Days of our lives ÄR BRA. Haha fast det suger att dom byter skådespelare ): huhu !

Av: Malin.

Moa: Haha, JA! Minns du i somras när dom bytte ut Belle TVÅ gånger på samma vecka!

2008-09-18 @ 16:00:08
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: Moa

HAHA jaaa så himla sämst! Haha.

2008-09-18 @ 21:32:40
In the fifth, my ass goes down: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback