Att stanna eller inte stanna på Kyrkerud.

Fördelar:

- Göra roliga saker på lektion
- Slippa jobba/leta jobb
- Förberedande inför universitet
- Jag har ganska lätt för att lära känna folk, om det finns en grund att gå på
- Min lärare annie är jättefläng och mysig (typ som robban, haha)
- Att det tydligen kommer bli fester och sånt här senare
- Jag har plats för min motionscykel


Nackdelar:

- Isolerad
- Det går bara 68 elever här och nästan alla är så "svarta och svåra"
- Vill bo i Oslo
- Vill bo med Johan
- Mesiga människor (vet alltså ingen som jag egentligen vill umgås med)
- Årjäng/promenaden till Årjäng
- Tomt på folk och ingen mat på helgerna
- INGEN TOA ELLER DUSCH PÅ RUMMET!!!! = kissa i handfat, aldrig bajsa och lukta smuts
- Får inte ladda ner film och musik = har aldrig något att titta på (ingen tv på rummet heller)
- Segt internet (att gå in på blondinbellas blogg går helt enkelt inte, jag har försökt)
- Studielån (och jag vill verkligen inte ta lån om jag inte är helt säker på att jag stannar här terminen ut)
- Att jag har fått supermotivation till jobbsök i oslo

Kommentarer
Av: Anonym

Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte du ska stanna. Inte när jag läser d du skriver iaf. Det låter som om du helst vill vara i Oslo.

2009-01-08 @ 22:51:16
Av: Erik

- Vill bo med Erik



:D

2009-01-09 @ 07:53:57
Av: amanda

inte kyrkerud. De som går där blir bildlärare, på högstadiet. satsa på bättre plugg eller jobba. :)

Av: Kakan

Hej. Jag hamnade på din blogg, för att jag googlade på kyrkerud. har sökt bildkursen där i höst, tänkte att det kanske kunde vara bra att isolera sig lite och tänka på vad man vill göra. Men är det verkligen så hemskt som du beskriver det? eller var det bara för att du saknade en kille och kände dig omotiverad? Hur är skolan egentligen? Och vad beslutade du dig för att göra`?

Tacksam för svar, Kram Karin.

2009-07-05 @ 18:26:25
In the fifth, my ass goes down: http://textilkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback