Vinnaren är utsedd!

Det var riktigt svårt att välja en bild, faktiskt. På slutet stod det mellan fem riktigt bra foton och om jag hade råd skulle jag gjort dem alla gratis, men nu har jag ju inte det.

Vinnaren är iallafall Sandra "Isoptera", som valde att skicka en bild via mailen eftersom hon inte fick det att fungera i bloggen.
Fotot börjar jag måla efter idag och jag lägger självklart upp den klara bilden så fort jag är färdig med den. :)

Tack till alla som var med och tävlade, jag hade ingen aning om att det skulle vara så många! Tänk om alla ni alltid skulle kommentera, haha. Jag skulle inte få göra annat än läsa kommentarer.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback