En läggmatch i pingis på psyket.


(Blyerts, A3)

Här är ännu en skiss ur det hemliga skissblocket. Jag är inte alls nöjd med den. Det är jag aldrig när jag gjort något mer blyerts. Jag tycker alltid att det ser så tomt ut på något sätt. Och som att varför nöja sig med blyerts när man kan måla med färg? Men det är så otroligt härligt att sitta och skissa med en helt vanlig blyertspenna. Inga färger och penslar och vattenmugg hit och dit och krångel och bös.

Igår ringde en av mina chefer mig och sa att jag hade långhelg. Då blev jag glad. Sen jag började jobba natt förra veckan har jag nämligen jobbat 10-timmarspass, söndag till torsdag. 100 timmar på två veckor och det är inte direkt ett fysiskt lätt jobb jag har. Men nu får jag vila. Yay! :)

Vila och vila förresten. Ska ju ut ikväll. Först hem till Mariann och sen ut på byn. Känner jag henne rätt så försöker hon dra med mig till Hard Rock, men jag har nästan inga pengar kvar och där är det 100 kronors inträde. Vi får väl se vad som sker.

Och åååååh, vad avundsjuk jag blir på alla som ska gå på Vecko-Revyns blog awards. Jag vill också! Kanske nästa år? Jag kan måla en tavla till den som bestämmer vilka som får gå, borde inte det funka? :)

Äh, jag är ju inte direkt någon storbloggare, så jag får väl nöja mig med att kika på andras bilder från såna där tillställningar.

Puss!



Kommentarer
Av: JHNA SUGARFUCK

Svar: Najs hörru. Vilken gillar du bäst?

Av: therese

oj så duktig du är! alla dina målningar och skisser är helt otroliga :D verkligen alltså!

2009-09-06 @ 13:13:15
In the fifth, my ass goes down: http://massafinarosetter.blogg.se/
Av: Du vet inte

Helluuu :)



är du intresserad av att dansa? eller kanske bara vill pröva på en gång för att se om du är intresserad? kolla in bloggen för mer info..



lär dig dans av en av Sveriges största dansartister



annars kan vi alltid följa varandras bloggar på bloglovin

2009-09-06 @ 17:36:48
In the fifth, my ass goes down: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback