Strange things will happen if you let them come around and stick around.

Orkar inte att det är vardag imorgon. Men till helgen är det iallafall Valentinesparty och det ska bli kul! Vi ska vara i Bolticlokalen. Det blir fint. Hörde att det är rally också. Det var ju lite synd att det krockar. Men det går säkert att kombinera på något vis. :)

Det känns så konstigt att inte träffa Mia var och varannan dag. (Och precis när jag skrev det där så skickade hon sms :P) Jag är ju van att vi går över till varann och bara sitter och pratar lite strunt och sen går hem igen. Eller att vi drar och spontanhandlar or whatever. Men jag vänjer mig nog.

Helgen var fin. Var hemma hos Johanna och kollade på film i fredags. Det blev
Stardust. Kan inte tröttna på den filmen. Jag älskar fantasy. Sen på kvällen hamnade jag på Ankan med pojkarna. Det var trevligt, men promenaden hem var lite kall för mina ben, som blev helt röda. Men det gick bra ändå. :)

Igår träffade jag finaste Marika, och hon hade med sig sin pojkvän. Verkar vara en riktigt trevlig fyr, det där. Det fick bli en tidig rödvinskväll för mig. Jag var hemma redan till klockan elva och somnade innan tolv.

Så nu är det alltså dags för vardag. Bah. Tråkigt. Men om någon vill se på film i veckan så är det bara att höra av sig.


Nån random, farbror K och jag i fredags på Ankan.

Kommentarer
Av: Veronique

Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique

Av: Marika

Åh,du är så gullig du, Malin!! Det var så kul att träffa dig tycker jag, och bra att david fick ok! ;)



Stardust är sjuuukt bra! Hoppas valentinespartyt blir kul, och att vi ses snart igen! :)

2010-02-07 @ 22:15:08
Av: Johannis

Kom och se film ikväll igeeeeen min fina sötis:*

2010-02-08 @ 18:19:08
Av: Anonym

sv; ja de kan jag förstå :D

2010-02-10 @ 20:26:19
In the fifth, my ass goes down: http://lonatrogen.blogg.se/
Av: Caroline

wow :D duktig du är på photoshop då!

lär mig tack :D



och du får plus för du är från karlstad :D

2010-02-10 @ 21:51:16
In the fifth, my ass goes down: http://silverworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback