Stackars Johan.

Han har en ganska så dum och lat flickvän. Nu gick han precis hemifrån för att ensam åka till H&M på Stovner köpsenter. Det är ganska långt dit. han måste först ta bussen några minuter ner till Carl-Berner och ta t-banan därifrån ut till Stovner. Och jag följde inte med. Usch, usch. Jag är en hemsk människa. Men nästa gång när jag vill åka någonstans, då kan Johan med gott samvete säga nej till mig, tycker jag. : )

På måndag gör jag min första arbetsdag och jag är faktiskt lite nervös. Tänk om jag inte fattar vad norrmännen säger? Tänk om det kommer en tysk eller dansk eller något ännu värre? Nej, jag kommer dö, så enkelt är det. : (



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback