Introducing palace players.

Idag fick jag en ny beställning på en akvarellmålning. En ganska annorlunda sådan, det gillar jag! Jag hade tänkt att sätta igång med den nu ikväll, men jag har mest bara spelat Mario Kart. Jag köpte ju ett Nintendo DSi igår. Jag var bara tvungen när jag hittade ett som var rött. Jag gillar röda saker. Jag har bara låst upp Dry Bones och Daisy än, de är tråkiga. Jag vill ha Waluigi och Toadette. Bara att fortsätta spela, med andra ord. ;)
Jag har hällt upp ett glas rött också, det är ju bara torsdag en gång i veckan.

På lördag drar jag till Oslo och på måndag flyger jag och Mia till Tyskland. Jag som aldrig har varit i Tyskland innan ser mycket fram emot det. Jag har heller aldrig hälsat på gammelfarmor innan (hon fyller ju 90 till veckan, herregud), så det ska bli trevligt. :)
Vi kommer hem igen på fredagen, så jag får väl slänga mig på en buss till Karlstad då. Om jag inte skulle passa på att träffa någon kär vän i Oslo på fredagen och åka till Sverige först på lördagen. Jaaaaja, vi får väl se. Orkar inte planera precis allt just nu.

Nu ska jag fortsätta att dricka vin, lyssna på musik och fundera på livet. Eller så tar jag och fortsätter spela. Har inte ens öppnat förpackningen till Legend of Zelda Spirit Tracks än. Åhåhåh. Älskar Zelda.



Ja, såhär kan man ju också se ut.
Ha en fin helg, hörrni!

Kommentarer
Av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

trevlig helg till dig med! lagt till dig på bloglovin nu!

Av: Sanna

Åh, Spirit Tracks :D spela spela spela!!!

2010-02-27 @ 12:22:54
In the fifth, my ass goes down: http://herrsten.blogg.se/
Av: johannis

sötnos, kommer sakna dig nu hörru!

2010-03-01 @ 09:24:17
Av: JHNA SUGARFUCK

Men wie, jag ska också till Tyskland ju:) Fast om en månad. Vart ska du? :)

2010-03-01 @ 13:16:30
In the fifth, my ass goes down: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Av: Ann-Sofie

Bor du kvar i Oslo?

2010-03-15 @ 17:55:11
In the fifth, my ass goes down: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback