Saker att göra innan jag dör.

[  ] Lära mig att spela gitarr.

[  ] Spela in en screamo-låt.

[  ] Starta ett matkrig.

[X] Bo i Oslo i tre år.

[  ] Bo i New York i minst ett år.

[  ] Ha på mig mormorsglasögon i en vecka.

[  ] Sno någons bil och lämna tillbaks den av dåligt samvete.

[  ] Hälla schampo i en stor fontän.

[  ] Bada i fontänen ovan.

[  ] Lära mig att tatuera.

[  ] Leva en vecka på endast grönsaker och vatten.

[  ] Bo på en husbåt.

[  ] Dra en road-trip genom USA.

[  ] Flyga ett plan.

[X] Köpa en Macbook.

[  ] Äta pizza med Saosin.

[  ] Åka i världens högsta bergochdalbana.

[  ] Crowdsurfa.

[  ] Gå med i tiotusenmetersklubben.

[  ] Gå på Roskildefestivalen.

 

Det känns ju lite värdelöst att det var fyra år sen jag skrev listan, men ändå kan jag bara pricka av två futtiga saker på den. Vissa saker blir väl kanske lite omöjliga att genomföra, men en hel del är väldigt lätt att göra något åt. Jag börjar med att beställa hem lite tatueringsgrejer, tror jag.


Kommentarer
Av: Art By Tina

Jag kan bara checka av två saker på den listan, eller egentligen bara en, roskildefestivalen. Min macbook har jag faktiskt inte köpt själv, den har jobbet fixat åt mig.

Av: *Em

Vinnarna i utmaningen är uttagna. Titta eran mail! Har ni inte blivit uttagna? Då finns det ytterligare chans idag till tre biobiljetter! Skriv eran favoritfilm i det här inlägget; http://emelojs.blogg.se/2010/february/ytterligare-biobiljetter.html Så är ni automatiskt med och tävlar om biobiljetterna!

2010-02-23 @ 13:50:23
In the fifth, my ass goes down: http://emelojs.blogg.se/
Av: Milla

Hallooo, satt och googlade bloggar i jakten efter ett körsbärsträd och sprang på din (hittade inte ett enda körsbärsträd men lika glad för de e jag..:P)blogg. Läste att du ville bemästra tatueringskonsten va? Jag vill ha ett stort körsbärsträd på mina revben, vill du hjälpa mig teckna kanske? Jag kan ju fan inte rita en streckgubbe på begäran!!! Hoolahoop!

2010-02-25 @ 10:25:43
In the fifth, my ass goes down: http://millarella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback