Blablabla.

Snart har jag en liten bildserie att visa, det ska bli kul. Den kommer att bestå av tolv bilder, och ni kommer att förstå precis när jag visar den första bilden. Jag ska bara greja klart med den sista och sen fota alla, så lägger jag upp här. Jag är ledig idag, så jag tänkte försöka hinna med att greja klart innan jag ska träffa några från skolan på after work i eftermiddag.

Förresten ser jag fram emot att nollningen ska vara över. Det har varit jättekul med alla lekar, tävlingar och utgångar, men det ska bli härligt att få ta det lite lugnt, plugga lite mer, och festa med personer som man själv har valt ut och vill lära känna bättre. Vi är ändå väldigt många i vår studentförening KRAMA och vår kompisförening Inferno.

Jaja, nu ska jag ta och äta frukost. Tycker förresten att jag är lite duktig som är uppe såhär tidigt på min lediga dag. Får väl ta och passa på att läsa lite kurslitteratur när jag har målat klart sen!

Kommentarer
Av: Marika

Åh, vad kul det låter! :) hoppas du kommer trivas på nya utbildningen!!



12 bilder.. hm, kan det vara en bild på dig varje månad senaste året, eller ngt i den stilen? :P



ha en jättebra helg!:)

2010-09-10 @ 09:01:51
Av: sofia

fin blogg :)!

Av: Mya

Väntar med spänning på resultatet :)

2010-09-10 @ 19:24:09
In the fifth, my ass goes down: http://myaspyssel.blogg.se/
Av: emememememN

jätteduktiga malinenen som är uppe tidigt :) :*

2010-09-10 @ 21:24:00
In the fifth, my ass goes down: http://ememsplace.blogg.se/
Av: Linda

Men jisses så duktig du är människa!

Mycket trevligt att jag hittsade hit, jag lokaliserar bloggar som handlar om skapande och jag tänker lägga en länk hit ifrån min egen blogg.



tack för jag fick komma på besök/ Linda

2010-10-13 @ 18:32:46
In the fifth, my ass goes down: http://lindaundegard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback