Solen skiner i Karlstad.



Idag sken solen sådär fint att det är svårt att hålla ögonen öppna, för det blir så ljust när strålarna reflekteras i snön. Det är då man vet att andra delen av vintern inleds. Den ljusa vintern.

Jag hoppas att det snart är vår, så att mina ögon slipper gråta för att de är så ljuskänsliga. Men också för att vår innebär att man slipper frysa, att sommaren snart är här med alla fantastiska dofter och man kan sitta utomhus med någon fin människa och dricka en iskall öl. I vårsolen, i sommarsolen. Och i solen blir mitt hår så rött. Det gillar jag.

Inplanerat på schemat framöver finns bland annat att det är ny termin i skolan. Den här terminen läser jag först text och bild, sen organisationskommunikation. (Tänk att jag redan har läst en hel termin. Tiden går så fort!)
Nästa vecka ska jag och Simon till Selma spa och nästa månad drar vi till Paris. Vi har också planerat in att vi ska sticka iväg till Barcelona någon gång i vår (Och förhoppningsvis får vi med oss lite fler reskamrater också. Ac and the meateaters, come on!). Men vi får se lite längre fram hur det passar med allas scheman och så vidare.

Jag känner på mig att det kommer bli ett bra år.

Kommentarer
Av: Art By Tina/Tina Axelsson

Otroligt vacker bild! Glad, sprudlande!

Av: sanna

japp, lätt snyggaste tavlan :D

2011-01-20 @ 11:25:51

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback