Alla vinkar till emem!

Bara för att emem tycker att jag ska börja blogga mer så tar jag och skriver såhär på morgonkvisten.
Idag är jag vaken för tidigt. Av någon konstig anledning har jag fått för mig att jag börjar klockan åtta idag, men när jag redan hade klivit upp insåg jag att det var först klockan tio. Lite onödigt att gå och lägga sig igen då, kände jag.
Något positivt med att vakna för tidigt: Man hinner se hela Vakna! med the Voice. Jag gillar.

Igår var jag på shopping med Simon också. Jag fick inte shoppa, för jag har köpt en ny dator, så jag är lite sådär pank just nu (min macbookskärm har börjat krångla med mig och sen så är jag allmänt supertrött snowleopard och vill mest tillbaks till windows hela tiden). Men ändå kom jag hem med ett linne från Carlings och en Converseväska som blir helt perfekt att ha till vardags, i synnerhet till skolan. Jag gillar massor!

För att inte tråka ut er genom att bara ha en massa text här så ska jag leta fram en bild som ni kan kika på samtidigt.

Här är jag och emem. Året var 2006. Inte ens 18 år gamla än, då vi båda fyller på hösten. Ojoj.

Kommentarer
Av: bbypeach<3

Vad med och tävla om länkning!

Gissa rätt kändis och vad med.

Svårare än så är det inte ;)

tävlingen avslutas i morgon!

Av: Olivia

Vilken gullig header! :)

2011-03-04 @ 13:38:58
In the fifth, my ass goes down: http://isaoliviainspiration.blogg.se/
Av: Emma Ledin

Fin header! :)

2011-03-05 @ 18:58:00
In the fifth, my ass goes down: http://emmapetronellaledin.blogg.se/
Av: emem

WEEE!!! :D :D Du är tillbaks!!! wohoo :D :D :D

<3 <3 och duuu, vi måste ses snart!!

2011-03-05 @ 19:57:06
In the fifth, my ass goes down: http://cutelittleoutfit.blogg.se/
Av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Ja, det måste vi verkligen! Jag har grupparbete månaden ut, så på kvällarna och helgerna kan jag när som helst :)

2011-03-08 @ 00:00:16
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback